انتقاد مربی فلسطینی از نحوه بازی تیم ملی این کشور

انتقاد مربی فلسطینی از نحوه بازی تیم ملی این کشور

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال فلسطین از رقبای ایران در دوره آینده مسابقات جام ملتهای آسیا، طی دو بازی دوستانه اخیر خود یک تساوی و یک باخت را بدون حتی یک گل زده تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، به دنبال باخت دو بر صفر فلسطین برابر چین در بازی دوستانه روز گذشته،"عبدالفتاح عرار" از مربیان این کشور در گفت و گو با شبکه ورزشی تلویزیونی فلسطین، از نحوه بازی تیم ملی این کشور انتقاد کرد.

این مربی با اشتباه دانستن بازی کاملا تدافعی فلسطین و به کارگیری شیوه ۵-۴-۱ در بازی های دوستانه اخیر برابر اندونزی و چین، یادآورشد که تیم ملی فلسطین دو سال قبل هم با همین شیوه در جام ملتهای عرب شرکت کرد اما به نتیجه خوبی نرسید.

عرار با تاکید به این نکته که بازی های دوستانه محل آزمایش بازیکنان در پست های مختلف و به کارگیری شیوه های مختلف در زمین است، تصریح کرد که تغییر شیوه بازی تیم ملی فلسطین بعد از عقب افتادن از چین در بازی دیروز کاری بی فایده و دیرهنگام بود.

این مربی فوتبال فلسطین، "عطا جابر" بازیکن خط میانی تیم ملی این کشور را به عنوان بهترین بازیکن تیم فلسطین در بازی های اخیر معرفی کرد و درعین حال گفت که پست دفاع چپ این تیم بسیار آسیب پذیراست و اگرچه "سامر الجندی" بازیکن امیدوارکننده ای است اما به تنهایی نمی تواند مانع از حمله های حریفان شود.

  ۱۹۷۹