شب به یادماندنی رونالدو: از جایزه گینس تا ثبت یک گل کلیدی

شب به یادماندنی رونالدو: از جایزه گینس تا ثبت یک گل کلیدی

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که کمرنگ شدن نقش رونالدو در جام جهانی و گل نزدنش در بازی پرتغال و بوسنی و هرزگوین باعث شده بود تا خیلی ها تصور کنند که تیم ملی پرتغال کم کم اماده دوران پسارونالدو می شود، ستاره پرتغالی در سن 38 سالگی و در دویستمین بازی ملی خود به کمک کشورش آمد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پیش از بازی پرتغال و ایسلند در مرحله راهیابی به یورو توسط نماینده جایزه گینس مورد تجلیل قرار گرفت چرا که به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که به رکورد 200 بازی ملی می رسد. کریستیانو نمی خواست که دویستمین بازی او یک شب عادی باشد و به همین خاطر در حالی که کار گره خورده بود و به نظر می رسید که ایسلند توانسته یک امتیاز خانگی ارزشمند را کسب کند، با گل دقیقه 89 توانست سه امتیاز ارزشمند را نصیب کشورش کند. پس از آن که داور ویدیویی صحت گل را تایید کرد، کریستیانو به شدت هیجان زده و احساسی شد و با دستانش عدد دو را نشان داد که به نظر می رسید که اشاره اش به رسیدن به دویست بازی ملی باشد.

رونالدو بدین ترتیب با انگیزه ای بالا به تعطیلات رفت. کریستیانو امید زیادی دارد تا با حضور ستارگان سرشناس، لیگ عربستان در فصل آینده جذاب تر باشد و او هم با انگیزه بیشتری در این لیگ بدرخشد.

4125