شب تلخ برزیلی ها؛ پس از یازده سال کامبک خوردند

شب تلخ برزیلی ها؛ پس از یازده سال کامبک خوردند

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تیم ملی برزیل به حدی به تیمشان تعصب دارند که حتی در بازیهای دوستانه نیز حاضر به پذیرش شکست نیستند.

به گزارش فوتبالی، برزیل در حالی که در همان شروع بازی دوستانه مقابل سنگال از حریف پیش افتاده بود، در نهایت کامبک خورد و با نتیجه چهار بر دو مغلوب شد تا برای اولین بار در یازده سال اخیر، بازی برده را با شکست عوض کند و شب تلخی را برای هوادارانش ثبت کند.

در ابتدا لوکاس پاکتا با پاس گل وینیسیوس جونیور توانست برزیل را پیش بیاندازد و بعد از آن نوبت دیالو و مارکینیوش (گل به خودی) بود که برزیل را عقب بیاندازند. مانه گل سوم را هم زد تا حسابی کار برای برزیل سخت شود. مارکینیوش اشتباهش را با یک گل جبران کرد تا اختلاف کم شود اما با این وجود، مهاجم بایرن مونیخ گل چهارم را زد تا شب تلخ باواریایی ها تکمیل شود.

تیم ملی برزیل در فاصله یک سال تا کوپا آمریکا هنوز تکلیف نیمکت خود را نمی داند. آنها در نظر دارند که در یک سال آینده با حضور منزس به عنوان مربی موقت فعالیت کنند و در آن زمان کارلو آنچلوتی پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید به انها ملحق شود اما در صورتی که شب هایی نظیر بازی با سنگال تکرار شود، فشار هواداران برای تغییر شرایط افزایش پیدا خواهد کرد.

4125