پیام رونالدو پس از گلزنی در دویستمین بازی ملی

پیام رونالدو پس از گلزنی در دویستمین بازی ملی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در دویستمین بازی ملی خود توانست خاطره فوق العاده ای را ایجاد کند و با ثبت گل سه امتیازی مقابل ایسلند، این بازی را برای خودش و هواداران به یک شب به یادماندنی تبدیل کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو با گل دقایق پایانی مقابل ایسلند توانست به پرتغال برای ثبت یک پیروزی شیرین کمک کند تا نشان بدهد که همچنان می تواند مردی کلیدی برای کشورش باشد و بی دلیل نیست که کادر فنی پرتغال با وجود حضورش در لیگ سطح پایینی همچون عربستان همچنان به او باور دارد. رونالدو در پایان بازی در پیامی اینستاگرامی نوشت:"200 بازی با همان تعهد، جدیت و مسئولیت پذیری همیشگی، درست مثل اولین باری که این پیراهن را به تن کردم. من این جا هستم، به گلزنی ادامه می دهم، به دنبال کردن رویایم ادامه می دهم و همه تلاشم را برای تیم و کشورم انجام می دهم. به عشق پرتغال."

رونالدو توانست به رکورد 123 گل ملی برسد و همچنان بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی به شمار می رود. ستاره پرتغالی می داند که مسی در تعقیب اوست چرا که هیچ بعید نیست که لئو در َآینده ای نزدیک بتواند از علی دایی عبور کند و به دومین گلزن برتر تاریخ بازیهای ملی تبدیل شود. کریستیانو امید زیادی دارد تا سال آینده دومین یوروی خود را هم کسب کند.

4125