رونمایی از خواننده اولین کنسرت در برنابئوی جدید

رونمایی از خواننده اولین کنسرت در برنابئوی جدید

پایگاه خبری فوتبالی - تیلور سوییفت خواننده سرشناس آمریکایی اعلام کرد که در سال 2024 تور بزرگ خود را در قاره  اروپا برگزار خواهد کرد که تنها کنسرتش در اسپانیا در ورزشگاه بازسازی شده و جدید سانتیاگو برنابئو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب اولین رویداد موسیقایی بزرگ ورزشگاه برنابئو قرار است که مربوط به کنسرت "تیلور سوییفت" باشد که با تکمیل ساخت و ساز ورزشگاه، میزبان این رویداد بزرگ خواهد بود. 

خواننده سرشناس آمریکایی قرار است که در روز 30 می 2024 (هشتم خرداد 1403) در ورزشگاه برنابئو کنسرت بزرگ خود را برگزار کند که البته شش روز بعد از آن به لیسبون خواهد رفت و سه روز قبل از ان نیز در لیون کنسرت خواهد گذاشت. تیلور در تور اروپایی خود به استکهلم، ادینبورگ، لیورپول، کاردیف، لندن، دوبلین، آمستردام، زوریخ، میلان، گلزن کرشن، هامبورگ، مونیخ، ورشو و وین نیز خواهد رفت. 

رئال مادرید برای بازسازی برنابئو بیش از یک میلیارد یورو هزینه کرده است که امید زیادی دارد که با ورزشگاه جدید خود بتواند درآمد قابل توجهی را کسب کند. در حقیقت یکی از امکانات برنابئوی جدید، چمن متحرک است به شکلی که برای میزبانی از رویدادهای غیرفوتبالی، چمن کاملا برداشته می شود تا بدون این که به چمن ورزشگاه آسیبی برسد، امکان قرارگیری استیج برای کنسرت یا جایگذاری زمین بسکتبال و تنیس ایجاد شود و بدین ترتیب برنابئو می تواند میزبان رویدادهای ورزشی و فرهنگی مختلف باشد.

4125