حمله سردار آزمون به رکوردِ دایی و باقری!

حمله سردار آزمون به رکوردِ دایی و باقری!

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون با گلزنی در فینال تورنمنت کافا، رکورد گل‌های ملی خود را بهبود بخشید.

به گزارش فوتبالی، تورنمنت کافا اگر چه در بعد فنی چندان چنگی به دل نمی‌زد و قهرمانی تیم ملی در این تورنمنت قابل پیش بینی بود اما برای مهاجمان تیم ملی فرصتی بسیار مناسب بود تا تعداد گلهایشان را حسابی بالا ببرند.

فرصتی که دو فوروارد سرشناس تیم ملی یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون آن را مغتنم شمردند و در نهایت آمار گلزنی خود با پیراهن ملی را حسابی افزایش دادند.

سردار آزمون چهار بار دروازه رقبای آسیای مرکزی تیم ملی را در این مسابقات گشود تا به چند قدمی کریم باقری برسد. او با گلی که امشب وارد  دروازه ازبکستان کرد، به 45 گل ملی رسید و فقط 5 گل دیر با کریم باقری فاصله دارد.

در جدول گلزنان تیم ملی ایران، علی دایی که سال‌ها عنوان آقای گلی فوتبال جهان را در اختیار داشت، همچنان با 109 گل زده اول است و در رده بعدی، کریم باقری با 50 گل حضور دارد. حالا آزمون می‌تواند با گلزنی در بازی‌های بعدی خود را به دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی بدل کند.

گل سردار به ازبکستان همچنین رکورد دیگری هم برای او به همراه داشت. او تعداد گل‌هایش مقابل ازبکستان را به 3 گل زده رساند تا در کنار علی دایی برترین گلزن این مصاف لقب بگیرد.

2509