اولین مصاحبه ستاره 33 ساله بعد از پیوستن به رئال مادرید

اولین مصاحبه ستاره 33 ساله بعد از پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو بسیار از پیوستن به رئال مادرید خوشنود است.

به گزارش فوتبالی، بعد از خروج کریم بنزما، ماریانو دیاز، مارکو آسنسیو و ادن هازارد، رئال مادرید مجبور به خرید یک مهاجم جدید شد و آن‌ها خوسلو 33 ساله را از اسپانیول به صورت قرضی به خدمت گرفتند. خوسلو قبلاً سابقه بازی با پیراهن رئال مادرید و کاستیا را داشت. 

او در مراسم معارفه‌اش گفت: "امروز، شاید یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام باشد. از همسر و فرزندانم پوزش می طلبم، اما من همیشه آرزوی بازگشت به رئال مادرید را داشتم و الان خیلی خوشحالم که فرصت بازی در این باشگاه فوق العاده را دارم. من اینجا نیامدم تا جانشین کریم بنزما باشم. به اینجا آمدم تا لذت ببرم و کارم را انجام دهم. همه از سطح کیفی بالای کریم بنزما خبر دارند، اما من بیشتر یک بازیکن فیزیکی هستم و دوست دارم در محوطه جریمه باشم. تجربه بازی در لیگ برتر و لالیگا باعث رشد بازی من شد."

به اینجا آمدم تا کمک کنم و چیزهایی که یاد گرفتم را به اشتراک بگذارم. بی صبرانه منتظر شروع تمرینات پیش فصل هستم. مربی می داند که من همیشه حاضر هستم. البته هنوز با کارلو آنچلوتی صحبت نکرده‌ام. از توانایی‌های خودم خبر دارم و هر پستی که کارلو بخواهد، در آن بازی خواهم کرد."

4416