صعود کره جنوبی به مرحله یک چهارم نهایی نوجوانان آسیا

صعود کره جنوبی به مرحله یک چهارم نهایی نوجوانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- در گروه دوم مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند، دیروز تیم ملی نوجوانان کره جنوبی با برد پرگل برابر افغانستان صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی نوجوانان کره جنوبی در بازی عصر امروز که در ورزشگاه خالی از تماشاگر «پاتوم تیان» انجام شد، با نتیجه ۴ بر صفر افغانستان را شکست داد و تا قبل از بازی تیم های ایران و قطربا ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت. 

تیم ملی نوجوانان افغانستان هم با شکست عصر امروز برابر کره جنوبی از دور مسابقات حذف شد و بازی آخرش برابر قطر تنها یک دیدار تشریفاتی خواهد بود. 

تیم های اول و دوم این گروه در مرحله یک چهارم نهایی با تیم های اول و دوم گروه اول که یکی از دو تیم تایلند یا یمن خواهد بود بازی می کنند که مسیر آسانی برای رسیدن به جمع چهارتیم و کسب سهمیه مسابقات جام جهانی نوجوانان به نظر می رسد. 

البته تیم ملی نوجوانان ایران در صورت تساوی مقابل کره جنوبی دومی اش قطعی می شود و می تواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند اما در این صورتی که نوجوانان ایران بتوانند نوجوانان کره جنوبی را شکست دهند، این ایران است که به عنوان تیم اول از گروهش به مرحله بعد صعود می کند.

۱۹۷۹