دردسر مهاجم برزیلی برای پرسپولیس

دردسر مهاجم برزیلی برای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد مهاجم برزیلی خود با یک مشکل عجیب مواجه است.

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل این بحث مطرح شده بود که یحیی گل‌محمدی از لئاندرو پریرا – که با اصرار او جانشین یورگن لوکادیا در پرسپولیس شد – راضی نیست و قصد قطع همکاری با او را دارد.

موضوعی که با توجه به قرارداد 1.5 ساله این بازیکن با پرسپولیس کار راحتی نیست و قطعا قرمزها برای جدایی پریرا، باید با او به توافق برسند.

نکته قابل توجه اینکه این بازیکن برزیلی که دو مدیر برنامه دارد که یکی از آنها ایرانی است و دیگری برزیلی، اما گویا مدیربرنامه برزیلی او برخلاف نظر مدیر ایرانی مخالف فسخ قرارداد و حتی توافق پریرا بر سر جدایی است.

از طرف دیگر لئاندرو پریرا یک سهمیه بزرگسال تیم پرسپولیس را هم پُر کرده است درحالی که با رفتن این بازیکن، یحیی گل‌محمدی می تواند یک مهاجم در کلاس بالاتر و با کیفیت بهتری به خدمت بگیرد.

این مهاجم برزیلی که اکنون برای تعطیلات راهی دبی شده و توافقی در زمان خروجش صورت نگرفته، در صورتی که با تصمیم پرسپولیس مبنی بر قطع همکاری مواجه شود، قادر خواهد بود مبلغی حدود 700هزار دلار را به عنوان غرامت دریافت کند.

باید دید مدیران پرسپولیس چه برنامه‌ای برای توافق با لئاندرو پریرا خواهند داشت تا مانع از به هدر رفتن بودجه این تیم در نقل و انتقالات تابستانی شوند.

7655