رکورد جدیدی که رونالدو امشب می‌شکند

رکورد جدیدی که رونالدو امشب می‌شکند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو امشب رکوردی جدید را در دوران فوتبال شگفت انگیزش به ثبت خواهد رساند و در شهر رایکیاویو در ایسلند به رکورد شگفت انگیز 200 بازی ملی دست خواهد یافت.

به گزارش فوتبالی، در تاریخ فوتبال هرگز نشده که بازیکنی به 200 بازی ملی برسد. کریستیانو در 199 بازی خود 122 گل به ثمر رسانده است. اولین بازی ملی او در روز 20 آگوست 2003 مقابل قزاقستان انجام شد که اسکولاری از او به عنوان یار تعویضی لوئیز فیگو استفاده کرد. 

رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ایسلند گفت:" فوق العاده خواهد بود که بتوانم در دویستمین بازی خودم گل بزنم اما مهمتر از آن مسیری است که به سوی یورو طی می کنیم و تیم شرایط خوبی دارد. می خواهیم در مسیر خوبی قرار بگیریم. سه بازی خوب داشتیم. اگر گل بزنم، عالی است در غیر این صورت مهم این است که تیم ملی پرتغال برنده شود. همیشه یک رویا بوده است که بخشی از تیم ملی پرتغال باشم و باعث افتخارم است که به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شوم  که به 200 بازی ملی می رسم."

رونالدو در پنج یورو و پنج جام جهانی حضور داشته و تجربه قهرمانی در یورو 2016 و لیگ ملت های اروپا 2019 را هم دارد. کریستیانو در ادامه گفت :" نمی توانم فقط به یک بازی ملی اشاره کنم چون بازیهای زیبای زیادی داشتم. یورو 2016 و لیگ ملت ها و لحظات بسیار زیبایی داشتم."

کریستیانو در دوران فوتبالش 122 گل ملی زده و هشت هت تریک و دو پوکر داشته است. وی افزود :" همیشه برای بازی در تیم ملی هیجان دارم. امیدوارم که بازیهای بیشتری داشته باشم و برای همین در این جا هستم.  باعث افتخار است که بخشی از این تیم باشم."

4125