سرمربی جدید مسی در اینترمیامی مشخص شد

سرمربی جدید مسی در اینترمیامی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اینتر میامی برای جلب رضایت مسی همه چیز را فراهم کرده است و حتی قرار است که یکی از مربیان مورد علاقه لئو نیز در اینترمیامی کار کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی با تاتا مارتینو مربی سرشناس آرژانتینی به توافق رسیده است. این مربی تجربه کار کردن با مسی در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین را دارد و لئو رابطه بسیار خوبی با او دارد. بدین ترتیب این مربی به زودی در باشگاه آمریکایی مشغول به کار خواهد شد. اینتر میامی برای جذب بوسکتس نیز به توافق رسیده است و مذاکراتی با دی ماریا، سوارز و جوردی آلبا داشته و به نظر می رسد که همه چیز مهیا خواهد بود تا مسی در باشگاه آمریکایی تنها نباشد و نزدیک ترین افراد به خود را در ان جا داشته باشد.

البته مسی با تاتا مارتینو هرگز دوران موفقی را از نظر دستاوردهای تیمی نداشت و در بارسلونا با هدایت او به نایب قهرمانی کوپا دل ری رضایت داد و در تیم ملی آرژانتین نیز دو بار به نایب قهرمانی کوپا آمریکا رسید. باید دید که آیا همکاری دوباره مربی آرژانتینی با مسی به موفقیت اینترمیامی ختم می شود یا نه. آخرین تجربه مربیگری مارتینو در تیم ملی مکزیک بود که بین سالهای 2019 تا 2022 هدایت این تیم را به عهده داشت.

4125