حقوق مسی در اینتر میامی به اندازه مجموع حقوق هم‌تیمی‌هایش!

حقوق مسی در اینتر میامی به اندازه مجموع حقوق هم‌تیمی‌هایش!

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال مسی به اینتر میامی باعث شد تا لیگ آمریکا بتواند مشت محکمی روی میز بکوبد.

به گزارش فوتبالی، لئو پس از دو فصل حضور در پی اس جی تصمیم گرفت که فوتبال اروپا را ترک کند و بدین ترتیب راهی اینتر میامی شد. بدین ترتیب یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال راهی تیم آمریکایی شد. مسی در اینتر میامی دستمزدی نجومی دریافت خواهد کرد و به پردرآمدترین بازیکن لیگ آمریکا با اختلاف قابل توجه نسبت به سایر بازیکنان تبدیل خواهد شد.

مسی پیشنهاد دستمزد سالانه 440 میلیون دلاری در الهلال عربستان را رد کرد  اما با این وجود در اینتر میامی نیز دستمزد خوبی دریافت خواهد کرد.   تا پیش از خرید مسی، جوزف مارتینز ونزوئلایی با دستمزد سالانه چهار میلیون دلار پردرآمدترین بازیکن ترکیب اینتر میامی بود. لئو اما سالی 54 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. آن هم در حالی که مجموع کل دستمزد بازیکنان در اینتر میامی به این مبلغ نمی رسد!

در حقیقت پردرآمدترین بازیکن لیگ آمریکا ژردان شفیری مهاجم سوییسی بود که در حال حاضر پس از مسی دوم است. این بازیکن سالی هشت میلیون دلار دستمزد می گیرد.

در ترکیب اینتر میامی مسی و ژوزف مارتینز پردرآمدترین ها هستند که رودولفو پیزارو با دستمزد سالانه 3.050.000 دلار در سال سوم است و بقیه بازیکنان زیر سالانه یک میلیون دلار دستمزد می گیرد.

4125