وقتی هالند به سیتی قول قهرمانی در چمپیونزلیگ را داد

وقتی هالند به سیتی قول قهرمانی در چمپیونزلیگ را داد

پایگاه خبری فوتبالی - خلدون المبارک رییس باشگاه منچسترسیتی فاش کرد که در زمان عقد قرارداد با ارلینگ هالند، این ستاره نروژی به آن‌ها قول داد که قهرمانی لیگ قهرمانان را برای این باشگاه به دست بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند با منچسترسیتی به افتخاری بسیار بزرگ دست یافت و توانست همراه با سیتیزن‌ها، قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و چمپیونزلیگ شود و 3گانه را فتح کند. هالند یکی از مهره‌های تاثیرگذار پپ در این فصل بوده و توانسته 52 گل در 53 بازی به ثمر برساند. حالا خلدون المبارک رییس باشگاه سیتی فاش کرد که در زمان عقد قرارداد با این ماشین گلزنی نروژی، اررلینگ هالند قول داد که می تواند آن‌ها را به قهرمانی اروپا برساند و ستاره سابق بروسیا دورتموند توانست در این تورنمنت با 12گل، آقای گل شود. 

به نقل از سایت گل، خلدون المبارک به وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: "هالند چه خرید معرکه‌ای بود. می خواهم از یک مکالمه جالب رونمایی کنم. این اولین مکالمه من با او بعد از عقد قرارداد بود. اما چیزی که بیشتر مرا تحت تاثیر قرار داد، اعتماد به نفسش بود. او واقعا بازیکن خارق العاده‌ای است. او در پایان جلسه به من گفت: 'آقای رییس.من خواهم برای شما قهرمانی چمپیونزلیگ بیاورم و مطمئنم که به آن می رسیم.'  نکته ترسناکش این است که، این تازه شروع ماجرا ارلینگ هالند با سیتی است."

4416