سرمربی سابق بارسلونا در آستانه به عهده گرفتن هدایت پاری سن ژرمن

سرمربی سابق بارسلونا در آستانه به عهده گرفتن هدایت پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن به عقد قرارداد با لوییز انریکه به عنوان سرمربی جدید این تیم نزدیک است.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن علی رغم قهرمانی در لیگ فرانسه اوایل ماه جدایی کریستوفر گالتیه را تایید کرد. نام های زیادی به عنوان گزینه های سرمربیگری پی اس جی برای فصل آینده عنوان شده اند که شامل ژوزه مورینیو بوده است. صحبت ها با جولیان ناگلزمن ادامه داشته است اما تیم فرانسوی به مانند چلسی و تاتنهام در مذاکرات خود برای جذب این سرمربی ناموفق بوده است.

طبق گزارش منابع خبری معتبر لوییس کامپوس، مشاور فوتبالی پاری سن ژرمن برای تلاش جهت جذب میکل آرتتا فشار می‌آورده اما به این دلیل که سرمربی اسپانیایی که در اوایل دوران حرفه ای فوتبالش 18 ماه را در این تیم فرانسوی سپری کرده بود، موضع خود را درباره نداشتن هیچ علاقه ای به ترک آرسنال کاملا روشن بیان کرد هیچ مذاکره ای بین دو طرف شکل نگرفت.

انریکه که به مانند ناگلزمن با چلسی و تاتنهام نیز صحبت هایی را داشته است بعد از این اتفاق به عنوان گزینه پی اس جی برای این منصب عنوان شد و مذاکرات در پایان هفته آغاز شد تا درباره شرایط دو طرف توافق حاصل شود. طبق گزارش رسانه 90 min  توافق های اصلی توسط انریکه پذیرفته شده است اما هنوز جزییاتی از قرارداد باقی مانده که نیاز به رسیدگی دارد تا این قرارداد رسمی شود.

2102