اشک و گریه زیدان در یک مراسم خیریه (عکس)

اشک و گریه زیدان در یک مراسم خیریه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید و از اسطوره های دنیای فوتبال به تازگی در یک مراسم خیریه شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان که در دوران مربیگری خود همواره احساسات خود را به خوبی کنترل می کرد و در کنار زمین یک چهره آرام داشت، این بار در یک مراسم خیریه نتوانست احساسات خود را کنترل کند و به این ترتیب گریه کرد و اشک ریخت.

این مراسم خیریه برای حمایت از کودکان سرطانی بود و در کشور فرانسه برگزار می شد. زین الدین زیدان هم به عنوان یکی از اسطوره های فوتبال در فرانسه در این مراسم شرکت کرد. زیدان به عنوان اسپانسر و حامی مالی در این مراسم حضور داشت و به این ترتیب از کودکان سرطانی حمایت کرد.

او در این مراسم احساساتی شد و گریه اش گرفت. در حقیقت به نظر می رسد که زیدان در بازدیدی که از کودکان سرطانی داشته است، احساساتش برانگیخته شده است و دیگر نتوانسته جلوی خودش را مقابل دوربین ها بگیرد.

زیدان در حال حاضر از مربیگری فوتبال به دور است اما به نظر می رسد که به زودی دوباره به مربیگری برگردد چرا که خودش گفته است که هنوز هم قصد مربیگری دارد. او در رئال مادرید سه بار پیاپی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و مربی موفقی بود.

1470