بازیکنی که پس از 11 سال دوباره با اسپانیا به قهرمانی رسید

بازیکنی که پس از 11 سال دوباره با اسپانیا به قهرمانی رسید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا شب گذشته موفق شد در دیدار فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه پنج بر چهار در ضربات پنالتی پایان بازی تیم ملی کرواسی را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان این دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، جوردی آلبا، بازیکن جدا شده بارسلونا، در قهرمان تیم ملی اسپانیا در رقابت های لیگ ملت های اروپا، کاپیتان این تیم بود. جالب این که جوردی آلبا در قهرمانی یازده سال پیش تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2012 نیز حضور داشته است. در واقع اکنون تیم ملی اسپانیا پس از یازده سال دوباره طعم قهرمانی را چشید و جوردی آلبا در هر دوی این قهرمانی ها حضور داشته است.

البته در سال 2012، جوردی آلبا یک بازیکن جوان در تیم ملی اسپانیا بود و قهرمانی در یورو 2012 برای او یک شگفتی بود اما اکنون او به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا در سال 2023 در رقابت های لیگ ملت های اروپا به قهرمانی رسید.

برخی ها معتقدند که قهرمانی در لیگ ملت های اروپا را نمی توان در کنار جام ملت های اروپا یا جام جهانی قرار داد اما به هر حال این هم افتخاری است که تیم ملی اسپانیا به دست آورده است و پس از یازده سال دوباره یک جام برده است.

1470