عکس؛ وقتی خوسلو در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا حضور داشت

عکس؛ وقتی خوسلو در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا حضور داشت

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید امروز خرید خوسلو را نهایی کرد و به این ترتیب این بازیکن در فصل پیش رو قرار است در رئال مادرید توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، خوسلو بازیکنی است که در آکادمی رئال مادرید رشد یافته است و حضور در تیم های مختلف را تجربه کرده است. این بازیکن در فصل 2011/12 در رئال مادرید حضور داشت. او بیشتر در بازی های رئال مادرید کاستیا یا همان تیم دوم رئال مادرید به میدان می رفت اما دقایقی را هم در تیم اصلی رئال مادرید زیر نظر ژوزه مورینیو داشت.

رئال مادرید در فصل 2011/12 با به دست آوردن صد امتیاز قهرمان رقابت های لالیگا شد. خوسلو در جشن قهرمانی رئال مادرید که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد حضور داشت و اکنون که خوسلو به رئال مادرید پیوسته است، تصویر او در آن جشن قهرمانی وایرال شده و در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

خوسلو در این تصویر در کنار کریستیانو رونالدو و په په حضور دارد. رونالدو جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برده است. اکنون خوسلو به رئال مادرید پیوسته است و باید دید که می تواند به عنوان مهاجم نوک این تیم قهرمانی در لالیگا را در فصل 2023/24 به دست بیاورد یا خیر.

1470