دروازه‌بان پی‌اس‌جی از کما خارج شد

دروازه‌بان پی‌اس‌جی از کما خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی - اخباری امیدوارکننده و آرام بخش از شرایط سلامتی سرجیو ریکو بسیاری از هواداران این ستاره را خوشحال کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان پی اس جی در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان "ویرخن دل روسیو" در شهر سویا بستری شده و در حال حاضر بیش از سه هفته است که تحت درمان قرار دارد. دروازه بان پی اس جی در یک پیست اسب دوانی در منطقه هوئلوا دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه سر شده بود که بالاخره امروز از کما خارج شد چرا که کادر پزشکی به این نتیجه رسیدند که حالش بهتر شده است. آلبا سیلوا همسر این بازیکن در پیامی اعلام کرد که سرجیو بالاخره از کما خارج شده است.  همسر دروازه بان پی اس جی در این باره گفت :"به جلو حرکت می کنیم و خبری مثبت دریافت کرده ایم. کمی بیشتر نور را می بینیم. به لطف بیمارستان و پرسنل درمان، شرایط خوب پیش می رود. می دانستم که سرجیو می تواند از این شرایط عبور کند چون او یک قهرمان است."

روسیو رومرو خبرنگار برنامه "نیم روز" اعلام کرد که دروازه بان سویایی چشمانش را باز کرده است و حتی برخی از اعضای خانواده اش را شناخته است. دروازه بان پی اس جی از طریق حرکات بدن با نزدیکانش ارتباط برقرار می کند چرا که تارهای صوتی او به علت لوله گذاری آسیب دیده اند.  روسیو بیان کرد:" چشمانش را باز کرده است، هوشیار است، خانواده اش را شناخته است و از طریق حرکات بدن با آنها ارتباط برقرار می کند. البته باید صبور باشیم و آرام آرام منتظر بهبود او باشیم."

4125