دروازه‌بان چلسی هم راهی عربستان می‌شود

دروازه‌بان چلسی هم راهی عربستان می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - ادوارد مندی دروازه بان چلسی جدیدترین بازیکنی است که قرار است لیگ برتر انگلیس را به مقصد لیگ عربستان ترک کند.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی به دنبال استخدام یک دروازه بان جدید است و به همین خاطر درها را به روی جدایی ادوارد مندی و کپا آریزابالاگا باز گذاشته است. 

مندی تا 2025 با چلسی قرارداد دارد اما به جدایی فکر می کند و به نظر می رسد که مقصد خود را هم پیدا کرده است. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که این دروازه بان 31 ساله در یک قدمی پیوستن به الاهلی عربستان قرار دارد. ملی پوش سنگالی از نظر جزئیات قرارداد با تیم عربستانی به توافق رسیده است و قرار است که تا سال 2026 یعنی تا سن 34 سالگی با تیم عربستانی قرارداد امضا کند.

ادوارد مندی در سال 2020 از رن راهی چلسی شد. این دروازه بان 31 ساله مجموعا 105 بازی برای آبی پوشان لندنی داشت که 86 گل دریافت کرد که در این فصل نیمکت نشین شد. البته انگولو کانته دیگر بازیکن باتجربه چلسی نیز با الاتحاد به توافق رسیده و کالیدو کولیبالی نیز با پیشنهادی از جانب الهلال مواجه شده است. النصر نیز به حکیم زیاش پیشنهاد دو برابر شدن دستمزدش را داده است. 

4125