ماموریت سخت مجتبی حسینی در اراک

ماموریت سخت مجتبی حسینی در اراک

پایگاه خبری فوتبالی – تجربه جدید یکی از گزینه‌های اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید، در اراک رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، مدیران آلومینیوم که بعد از جدایی مهدی رحمتی با گزینه‌های مختلفی مذاکره کرده بودند، نهایتا نیمکت تیمشان را به مجتبی حسینی سپردند. مربی‌ای که بدش نمی‌آمد باز هم در پیکان به کارش ادامه دهد اما برای ادامه همکاری با مدیران این باشگاه به توافق نرسید تا تهران را به مقصد اراک ترک کند. 

تا قبل از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید، حسینی گزینه اصلی فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم امید محسوب می‌شد اما او ترجیح داد در آن مقطع، به کارش در تیم امید ادامه دهد. 

چالش بزرگ برای سرمربی جوان‌پسند

 حسینی ۴۹ ساله در شرایطی سکاندار هدایت ایرالکو شد که چندین بازیکن تاثیرگذار و البته کلیدی فصل گذشته این تیم به وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی جدایی خود از این باشگاه را اعلام کردند و به نظر می‌رسد در روزهای آتی نفرات موثر دیگری چون احسان حسینی، محمدرضا آزادی و هانسل زاپاتا هم از جمع سفیدوسبزها جدا خواهند شد و همین می‌تواند کار را برای مجتبی حسینی که علاقه خاصی به کار با بازیکنان جوان دارد، سخت و دشوار کند. 

حسینی، در فصل اول حضورش در پیکان، 36 امتیاز گرفت و با این تیم صاحب رتبه تک‌رقمی – رده نهم – شد و فصل گذشته با ساختن یکی از جوان‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر، با کسب 28 امتیاز، پیکان را در رده یازدهم جدول قرار داد.

۹۰۹۸