رسمی؛ مهاجم تیم ملی اسپانیا، چهارمین خرید تابستانی رئال مادرید

رسمی؛ مهاجم تیم ملی اسپانیا، چهارمین خرید تابستانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق انتظار، خوسلو مهاجم تیم ملی اسپانیا با قراردادی قرضی و یک ساله از اسپانیول به رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 33 ساله که فصل گذشته با 16 گل عملکرد خوبی در لالیگا داشت، به صورت قرضی و یک ساله با بند خرید غیراجباری 1.5 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست. این بازیکن قرار است که به جایگزین بنزما در ترکیب رئال مادرید تبدیل شود چرا که به گفته فلورنتینو پرز هیچ خرید دیگری در کار نخواهد بود. خوسلو سه شنبه ساعت 12:30 به وقت تهران در والدبباس معارفه خواهد شد.

رئال مادرید پیش از این جود بلینگام، فران گارسیا و براهیم دیاز را به عنوان سه چهره جدید تابستانی خود معرفی کرده بود و حالا خوسلو می تواند آخرین خرید تابستانی باشد. البته در صورتی که آندری لونین دروازه بان اوکراینی هم از رئال مادرید جدا شود، داوید سوریا دروازه بان 30 ساله ختافه به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

در حال حاضر سه شماره 9 ، 14 و 25 در رئال مادرید خالی است و اگر حرف پرز جدی باشد و خرید دیگری در کار نباشد، احتمالا خوسلو وارث شماره 9 رئال مادرید می شود. این بازیکن تجربه حضور در آکادمی رئال مادرید را دارد و در دو باری که برای تیم بزرگسالان رئال مادرید بازی کرده بود، دو گل زده بود و حالا دوباره شانس بازگشت به برنابئو را به دست آورده است.

4125