بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن لیگ ملت‌های اروپا شد

بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن لیگ ملت‌های اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رودری، هافبک اسپانیایی منچستر سیتی یکی از بهترین فصل های کل دوران حرفه ای خود را سپری کرده است به طوری که تکرار چنین فصلی کار دشواری خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا موفق شد در دیدار فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا، در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار تیم ملی کرواسی را شکست دهد و به این ترتیب به قهرمانی برسد.

در پایان بازی، رودری به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا انتخاب شد. جالب این که در فصل اخیر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم رودری به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود. در حقیقت او به همراه منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و به عنوان بهترین بازیکن برگزیده شد. اکنون هم به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمان لیگ ملت های اروپا شد و باز هم به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت برگزیده شد.

رودری در این فصل، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان لیگ برتر انگلیس و قهرمان جام حذفی انگلیس شد. در عرصه ملی هم موفق شد قهرمان رقابت های لیگ ملت های اروپا شود. او هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در لیگ ملت های اروپا بهترین بازیکن شد تا فصلی درخشان و رویایی داشته باشد.

1470