مردی که قهرمان جام جهانی، جام ملت‌های اروپا و لیگ ملت‌های اروپا شده است!

مردی که قهرمان جام جهانی، جام ملت‌های اروپا و لیگ ملت‌های اروپا شده است!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا موفق شد قهرمان رقابت های لیگ ملت های اروپا در سال 2023 شود و به این ترتیب جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان ویژه ای که در این قهرمانی در تیم ملی اسپانیا حضور داشت، خسوس ناواس بود. خسوس ناواس که در حال حاضر 37 سال دارد، از سال 2009 به تیم ملی اسپانیا دعوت می شود و در این تیم حضور دارد. او در واقع قدیمی ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی اسپانیا است. خسوس ناواس در ترکیب تیم ملی اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا حضور داشت و در دقیقه 97 توسط دلافوئنته تعویض شد و جای خود را به دنی کارواخال داد.

خسوس ناواس در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هم در تیم ملی اسپانیا حضور داشت و توانست به قهرمانی برسد. او در رقابت های یورو 2012 هم به همراه تیم ملی اسپانیا به قهرمانی رسید. اکنون خسوس ناواس به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمان لیگ ملت های اروپا 2023 نیز شده است.

در حقیقت خسوس ناواس تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شده است که هم قهرمان جام جهانی، هم قهرمان جام ملت های اروپا و قهرمان لیگ ملت های اروپا می شود. او به رکوردی رسیده است که دستیابی به آن کار آسانی نخواهد بود.

1470