کرواسی تیمی که فقط تا یک قدمی جام‌ها پیش می‌رود(عکس)

کرواسی تیمی که فقط تا یک قدمی جام‌ها پیش می‌رود(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کرواسی در بازی خود در فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا، در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی اسپانیا شکست خورد و به این ترتیب باز هم دستش از جام کوتاه ماند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کرواسی در سال های اخیر، بار ها پیش آمده که تا یک قدمی جام ها پیش رفته است اما در فتح آن ها ناکام مانده است. تیم ملی کرواسی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، توانست خودش را به فینال برساند اما در فینال مقابل تیم ملی فرانسه با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و دستش از جام کوتاه ماند. از سوی دیگر تیم ملی کرواسی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر هم تا نیمه نهایی پیش رفت اما مقابل آرژانتین شکست خورد و راهی رده بندی شد و به مقام سومی رسید.

اکنون هم تیم ملی کرواسی توانست تا فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا پیش برود اما در نهایت قافیه را در ضربات پنالتی به تیم ملی اسپانیا باخت و باز هم نتوانست به قهرمانی برسد.

به نظر می رسد که زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی مردی است که فقط رسیدن به فینال ها را بلد است اما نمی تواند تیمش را در فینال به سمت و سوی قهرمان هدایت کند و در نهایت در فینال شکست می خورد.

1470