عصبانیت شدید تن هاگ از وضعیت منچستریونایتد

عصبانیت شدید تن هاگ از وضعیت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد یکی از طرفداران بزرگ دکلان رایس، کاپیتان وستهام است، اما در حال حاضر انتخاب مالک جدید شیاطین سرخ به تعویق افتاده و آرسنال پیشتاز خریدن این ستاره انگلیسی است. 

به گزارش فوتبالی، چند ماهی است که راتکلیف و شیخ جاسم مذاکراتی با خانواده گلیزر بر سر خرید منچستریونایتد داشته‌اند، اما هنوز چیزی مشخص نیست و مذاکرات به تعویق افتاده. در حقیقت پیشنهاد هیچ کدام از این دو خریدار، نزدیک به درخواست 6 میلیون پوندی گلیزرها نبوده است. حالا که شیاطین سرخ هنوز زیر نظر گلیزرها اداره می شود، تن هاگ با وجود شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی، نتوانسته برای خرید بازیکنان موردنظرش اقدام کند و این مسئله باعث برانگیخته شدن خشم این سرمربی هلندی شده است. 

البته تایمز می گوید که شیخ جاسم اخیراً ملاقاتی با گلیزرها داشته است که باعث قوت گرفتن شایعات شده و حالا بسیاری فکر می کنند که قطری‌ها، مالک جدید شیاطین سرخ خواهند شد، اما با این حال، تایمز مدعی است که این مذاکرات ممکن است حتی تا شروع فصل 2023-24 نیز طول بکشد. 

آرسنال پیشنهاد اولش را با رقم 90 میلیون پوند برای وستهام ارسال کرد که خیلی سریع آن رد شد و باید دید که چه زمانی منچستریونایتد وارد رقابت برای خرید رایس خواهد شد.

4416