اعتراف گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید: سه سال استراحت کردم!

اعتراف گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید: سه سال استراحت کردم!

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد با به پایان رسیدن فصل 2022/23 با توافقی دو طرفه از رئال مادرید جدا شد و به این ترتیب دوران حضور او در جمع مادریدی ها به پایان رسید؛ دوران که چندان خوشایند نبود.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در تابستان 2019 بود که از چلسی به رئال مادرید پیوست. هازارد به عنوان یک ستاره به رئال مادرید آمد و با مبلغ 107 میلیون دلار خریداری شد. هازارد گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید است. رئال مادرید شماره هفت خود را به او داد و امیدوار بود که هازارد بتواند جای خالی کریستیانو رونالدو را در خط حمله پر کند. اما این اتفاق که نیفتاد هیچ، بلکه ادن هازارد تبدیل به یک معضل بزرگ برای رئال مادرید شد چرا که او یا مشکل مصدومیت داشت و یا این که اضافه وزن داشت و به این ترتیب نمی توانست خودش را در ترکیب رئال مادرید جا بیندازد. نه زین الدین زیدان و نه کارلو آنچلوتی اعتقادی به ادن هازارد در رئال مادرید نداشتند و به این ترتیب در نهایت او به عنوان یک بازیکن ناکام رئال مادرید را ترک کرد.

ادن هازارد در گفت و گو با ال چیرینگیتو درباره این که می خواهد از فوتبال بازنشسته شود یا خیر گفت:" من همچنان می توانم بازی کنم. من به مدت سه سال استراحت کرده ام!"

هازارد شب گذشته از تیم ملی بلژیک خداحافظی کرد اما به نظر می رسد که می خواهد کار خود را در فوتبال باشگاهی همچنان ادامه دهد.

1471