جدیدترین جواهر فوتبال ترکیه در راه لالیگا

جدیدترین جواهر فوتبال ترکیه در راه لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - سویا ماه هاست که شرایط خرید آردا گولر، جواهر ترکیه ای را دنبال می کند و در نظر دارند که این بازیکن را از فنرباغچه به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، آردا گولر در فینال جام حذفی ترکیه میان فنرباغچه و باشاک شهیر خوش درخشید. این بازیکن به تازگی هجده ساله شده است و بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا شرایط خرید او را دنبال می کنند اما سویا با توجه به این که زودتر از بقیه باشگاه ها اقدام کرده، شانس بیشتری برای خرید جدیدترین جواهر فوتبال ترکیه دارد. البته مشکل اصلی آندلوسی ها برای خرید گولر این است که بازیکنان زیادی در پست هافبک هجومی دارند، از پاپو گومز گرفته تا اولیور تورس، لاملا و سوسو. بدین ترتیب اگر گولر به این تیم ملحق شود، ممکن است که نیمکت نشین شود.

نشریات ترکیه گزارش داده اند که آردا مذاکراتی جدی با سویا داشته است. رقم فسخ قرارداد این بازیکن هجده میلیون یوروست که مبلغ قابل قبولی در شرایط فعلی بازار نقل و انتقالات به شمار می رود. گولر در پست هافبک هجومی بازی می کند که البته بنفیکا نیز شرایط خرید او را دنبال می کنند. آردا تا 2025 با فنرباغچه قرارداد دارد اما به نظر می رسد که خیلی زودتر از اتمام قراردادش قرار است که لیگ ترکیه را ترک کند. 

4125