نظر آنری درباره شباهت هدف نقل و انتقالاتی آرسنال با رابین فن پرسی

نظر آنری درباره شباهت هدف نقل و انتقالاتی آرسنال با رابین فن پرسی

پایگاه خبری فوتبالی – طرفداران آرسنال درباره تصمیم میکل آرتتا برای جذب کای هاورتز گیج شده اند اما تیری آنری نشانه هایی از یکی از بهترین بازیکنان آرسنال را در این مهاجم آلمانی می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، انتظار می‌رود تا توپچی ها با پیشنهاد بهتری برای هاورتز بازگردند، بازیکنی که عملکردش در استمفورد بریج پس از انتقال 72 میلیون پوندی در 3 سال پیش بسیار بحث برانگیز بوده است. هرچند نام هاورتز با گل های برتری که در فینال لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان برای چلسی به ثمر رساند در تاریخ این باشگاه به جا خواهد ماند، اما در عین حال او سرمربی های مختلفی که طی این سال ها در چلسی سعی داشته اند بهترین او را به نمایش بگذارند ناامید کرده است.

چلسی در یکی از آخرین بازی های دوران پاتر در چلسی در بازی رفت با نتیجه 1-0 مقابل دورتموند عقب افتاد اما با کمک پنالتی هاورتز در نیمه دوم بازی برگشت و با عملکرد خوبش در طول بازی موفق شد تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

آنری اسطوره باشگاه آرسنال پس از آن بازی، جدا از خونسردی هاورتز در بازی اش با اشاره به سبک نگه داشتن توپ توسط هاورتز اصرار داشت که این مهاجم آلمانی او را به یاد بهترین دوران فن پرسی در دوران حضورش در آرسنال می‌اندازد. او در این باره در مصاحبه با CBS Sports گفت:" فکر می‌کنم که او هنگام گل اول بازی عملکرد خوبی داشت و می‌توانستید ببینید که چقدر خوب توپ را نگه داشته است. نگه داشتن توپ او وقتی پشت به دروازه است گاهی مرا کمی به یاد رابین (فن پرسی) می‌اندازد. رابین با پای چپش بسیار خوب کار می‌کرد، لمس توپ هایش همیشه بی نقص بودند. این دلیلی است که او (هاورتز) بین بازیکنانی که در نقش وینگر یا پست شماره 10 بازی می‌کنند، در پست شماره 9 توپ می‌زند چرا که با توجه به توانایی اش در بازی پشت به دروازه می‌تواند توپ را نگه دارد. حالا او باید سعی کند تا از این ویژگی گل های بیشتری بسازد زیرا شما می‌توانید از آن سود ببرید."

2102