پیشنهاد نجومی النصر به مربی پرتغالی

پیشنهاد نجومی النصر به مربی پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - النصر در تلاش است تا با پیشنهادی نجومی نظر لوئیز کاسترو سرمربی پرتغالی تیم بوتافوگو در کشور برزیل را جلب کند.

به گزارش فوتبالی، کاسترو تجربه مربیگری در تیم هایی نظیر پورتو، شاختار دونتسک و الدحیل قطر را هم دارد و حالا النصر برای پروژه جدید خود در نظر دارد که این مربی را به خدمت بگیرد. عملکرد خوب کاسترو در باشگاه بوتافوگو نظر مثبت عربستانی ها را جلب کرده است و در نظر دارند که این مربی را با دستمزدی چهار برابر بیشتر از دستمزد کنونی او در النصر به خدمت بگیرند. این مربی پرتغالی می تواند رابطه خوبی با هموطنش کریستیانو رونالدو در النصر ایجاد کند. 

النصر پیش از این تلاش هایی برای جذب جیان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا انجام داده بود و به این مربی دستمزد سالانه 10 میلیون یورو پیشنهاد داده بود اما مربی ایتالیایی پیشنهاد آنها را رد کرد و به همین خاطر است که النصر به جستجوهایش ادامه می دهد و حالا به سراغ مربی پرتغالی بوتافوگو رفته است.

النصری ها از زمان اخراج رودی گارسیا به دنبال پیدا کردن جایگزین مناسبی برای او بوده اند. آنها می خواهند که سال آینده در سطح بهتری در رقابت با تیم هایی نظیر الاتحاد و الهلال ظاهر شوند و به قهرمانی لیگ عربستان دست پیدا کنند.

4125