عکس؛ جیمی جامپی که به رونالدو سجده کرد و او را بلند کرد!

عکس؛ جیمی جامپی که به رونالدو سجده کرد و او را بلند کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - در طول بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی بوسنی در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو 2024 اتفاق جالبی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، این بازی در کشور پرتغال برگزار می شد و به این ترتیب پرتغالی ها میزبان این بازی بودند. کریستیانو رونالدو محبوبیت زیادی در کشور پرتغال دارد و مردم این کشور احترام زیادی به ستاره پرتغالی می گذارند.

در طول بازی پرتغال مقابل بوسنی، یک جیمی جامپ به داخل زمین آمد و به سرعت خودش را به کریستیانو رونالدو رساند. او کار های مختلفی با کریستیانو رونالدو انجام داد! این جیمی جامپ به ستاره پرتغالی سجده کرد و سپس او را محکم در آغوش کشید و همچنین رونالدو را با دو دست خود بلند کرد تا ستاره پرتغالی متعجب شود. در حقیقت به نظر می رسد که این جیمی جامپ بیش از حد شیفته کریستیانو رونالدو بوده است و وقتی که خودش را به ستاره پرتغالی رسانده است به انجام اعمال شاقه رو آورده است!

در روز های اخیر، در بازی آرژانتین مقابل استرالیا هم یک جیمی جامپ چینی به سمت مسی رفته بود و اکنون هم در بازی پرتغال مقابل بوسنی یک جیمی جامپ به سمت رونالدو رفت تا مشخص شود که برخی از تماشاگران در ورزشگاه ها با دیدن رونالدو و مسی نمی توانند خودشان را کنترل کنند.

1470