برادر پوگبا دلیل اصلی مشکلات ستاره یوونتوس

برادر پوگبا دلیل اصلی مشکلات ستاره یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس معتقد است که بخش اعظمی از دلیل مصدومیت‌هایش در این فصل، به خاطر حواشی بوده که برادرش درست کرده است.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا بعد از 6 فصل حضور در منچستریونایتد، سال گذشته به یوونتوس برگشت، اما در پیش فصل از ناحیه زانو مصدوم شد و زیر تیغ جراحان رفت تا اینکه جام جهانی 2022 را از دست داد. با اینکه جراحی پوگبا با موفقیت انجام شد، اما زمان ریکاوری او خیلی طول کشید و دیر به تمرینات بیانکونری بازگشت. همچنین ماتیاس پوگبا برادر پل، به خاطر تهدید و باج گیری از این ستاره فرانسوی، در زندان فرانسه حضور دارد. 

پوگبا 30 ساله گفت: "وقتی ذهنتان در جای درستی نباشد، بدنتان هم نمی تواند کارش را درست انجام دهد. فکر می کنم پایه و اساس مصدومیت و مشکلاتم، به خاطر اتفاقاتی است که در سرم می گذرد. بدن به همه مشکلات خارج از فوتبال واکنش نشان می دهد. در افکارم، وقتی استرس داشتم، بدنم به خوبی عمل نمی کرد. دوست داشتم زودتر برگردم، اما این کار ممکن نبود."

"من باشگاهم را عوض کردم، اما مصدومیت‌ها، مشکلات خارج از زمین و دیگر دردسرها باعث شدند تا از شرایط ایده‌آل دور شوم، اما حالا تمامی آن‌ها از سرم بیرون رفته و این بزرگ ترین پیروزی من است."

4416