گزارش روز؛ حساسیت پرسپولیس به مهاجمان برزیلی!

گزارش روز؛ حساسیت پرسپولیس به مهاجمان برزیلی!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی پرسپولیس نشان داد که خرید زمستانی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله یک خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس از مهاجمان برزیلی‌اش در طول سالهای گذشته، اصلا خاطره خوبی ندارد و آخرین مورد آن، لئاندرو پریرا بوده است. بازیکنی که قرار بود خیال هواداران تیمش بابت جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا را راحت کند اما تنها تصاویری که از این بازیکن نزد قرمزها باقی مانده، خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی او در بازی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی و گل این بازیکن به ملوان در لیگ برتر بوده است.

مروری بر آمار مهاجمان برزیلی پرسپولیس در طول سالیان گذشته نشان می‌دهد که قرمزها هیچوقت در این قضیه، خوش‌شانس نبوده‌اند.

پائولو دی کارمو


پس از مصدومیت محسن خلیلی در دوره دوم سرمربیگری افشین قطبی در پرسپولیس، قطبی به دنبال گزینه خودش رفت و پائولو دی کارمو که یک برزیلی نوزده ساله بلندقد بود را به ایران آورد. دی کارمو که از سری C برزیل به تهران آمده بود اصلا روزهای خوبی را در پرسپولیس پشت سر نگذاشت و جو شدیدی که علیه او وجود داشت و مطرح شدن بحثهایی نظیر اینکه این بازیکن در برزیل، پرنده‌فروش است!، باعث شد که دوران حضور این مهاجم در فوتبال ایران، خیلی زود تمام شود. دی‌کارمو در زمان حضور در پرسپولیس تنها یک گل برای قرمزها مقابل فولاد در اهواز به ثمر رساند.

خوزه تادئو جونیور


این بازیکن برزیلی در اواسط فصل چهاردهم لیگ برتر با نظر حمید درخشان  به عضویت تیم پرسپولیس درآمد، بیشتر به عنوان بازیکن جانشین مورد استفاده قرار گرفت و تنها یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.

او پس از جدایی از پرسپولیس پرونده‌ای علیه قرمزها در فیفا به جریان انداخت و در آن مقطع باشگاه پرسپولیس 40 هزار دلار به عنوان غرامت به این مهاجم برزیلی پرداخت کرد.

خوزه جونیور براندائو

این مهاجم برزیلی ابتدای فصل نوزدهم با تایید گابریل کالدرون و در دوران مدیریت ایرج عرب به پرسپولیس پیوست و در شرایطی که صاحب پیراهن شماره 7 پرسپولیس شده بود، فقط در دور رفت مسابقات، پرسپولیس را همراهی کرد و قبل از پایان نیم‌فصل، بدون حتی یک گل زده به همکاری‌اش با پرسپولیس خاتمه داد.

7655