سرمربی پورتو در یک قدمی هدایت پی‌اس‌جی

سرمربی پورتو در یک قدمی هدایت پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی هنوز نتوانسته مربی ایده ال خود را برای فصل آینده انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، از ماه ها پیش مشخص بود که کریستوف گالتیه جایی در آینده پی اس جی ندارد. پاریسی ها با گزینه های مختلفی مذاکره کردند و در حالی که به نظر می رسید که یولیان ناگلسمن قرار است که هدایت این تیم را به عهده بگیرد، مربی آلمانی به آنها پاسخ منفی داد و حالا مدیران قطری پی اس جی باید به سراغ گزینه ای دیگر بروند.

حالا رسانه های فرانسه از یک گزینه جدی برای هدایت پی اس جی اسم برده اند: سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو. در حقیقت وکالت این مربی به عهده ژرژ مندس، وکیل سرشناس است و رادیو مونته کارلو گزارش داده است که این وکیل با مدیران پی اس جی گفتگوهایی داشته است. نام کونسیسائو یک سال پیش نیز پیرامون پی اس جی مطرح شده بود اما حالا و با توجه به این که این تیم نتوانسته گزینه ایده آلش را پیدا کند، هیچ بعید نیست که سرمربی پورتو هدایت تیم فرانسوی را به عهده بگیرد.

پی اس جی با جدایی مسی و راموس تصمیم گرفته که شکل پروژه خود را تغییر بدهد و به جای بازیکنان اسم و رسم دار، به سراغ خرید بازیکنان جوان و با اتگیزه رفته است و به همین خاطر انتخاب یک مربی باانگیزه نظیر کونسیسائو می تواند برای پروژه آنها مفید باشد.

4125