دیدگاه سرمربی پرتغال درباره حضور رونالدو در لیگ عربستان

دیدگاه سرمربی پرتغال درباره حضور رونالدو در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال می گوید که حضور کریستیانو رونالدو در لیگ غیراروپایی می تواند به تیم ملی پرتغال کمک شایانی کند.

به گزارش فوتبالی، پس از جام جهانی 2022، باشگاه منچستریونایتد دیگر نمی توانست کریستیانو رونالدو را در تیمش حفظ کند. در حقیقت برنده 5 توپ طلا در یک مصاحبه طوفانی با پیرس مورگان به انتقاد شدید از شیاطین سرخ پرداخت و بدین ترتیب اریک تن هاگ اجازه خروجش را صادر کرد و قرارداد رونالدو با یونایتد فسخ شد. او بعد از فسخ قراردادش به النصر عربستان پیوست و این مهاجم 38 ساله که در فصل اول حضورش در عربستان به جامی دست پیدا نکرد. 

به نقل از سایت گل، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال درباره حضور دارنده 5 توپ طلا در النصر عربستان گفت: "بازی کردن در یک لیگ غیراروپایی، بعضی وقت‌ها می تواند به تیم ملی کمک کند. ما 3 روش برای آنالیز یک بازیکن داریم: کیفیت فردی، تجربه و تعهد. تعهد کریستیانو کامل است. او یک الگو برای تمام بازیکنان در رختکن، پرتغال و دنیای فوتبال است. او 198 بار پیراهن تیم ملی پرتغال را برتن کرده است. کریستیانو و پپه الگوی جوانان فوتبال پرتغال هستند. ما به آن‌ها نیاز داریم تا تجارب خود را به نسل جوان‌تر انتقال دهند."

4416