نظر هافبک بارسلونا در مورد خرید گرانقیمت رئال مادرید

نظر هافبک بارسلونا در مورد خرید گرانقیمت رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی هافبک بارسلونا این روزها در اردوی تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت های اروپا حضور دارد و خودش را آماده فینال و بازی حساس مقابل کرواسی می کند.

به گزارش فوتبالی، گاوی حالا در مصاحبه ای در مورد انتقال جود بلینگام به رئال مادرید صحبت کرده است. هافبک انگلیسی دورتموند با 30+103 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و به گران ترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل شد و شماره 5 که متعلق به زین الدین زیدان بود را به تن خواهد کرد.

گاوی در واکنش به پیوستن بلینگام به رئال مادرید گفت :" بارسا از نظر مالی در شرایط اقتصادی خوبی نیست اما جوان های آکادمی درخشیدند و تیم خوبی را داریم. رئال مادرید می تواند هر کسی که می خواهد را بخرد. برای من هیچ اهمیتی ندارد. ما تیم خودمان را داریم و با تمام وجود خواهیم جنگید."

این هافبک در مورد احتمال جذب زوبیمندی توسط بارسلونا هم صحبت کرد:" درک می کنم که در حال حاضر در سوسیه داد حضور دارد. اگر می خواهد در تیمی دیگر بازی کند یا به بارسا ملحق شود، خودش باید تصمیم بگیرد. بازیکن بزرگی است و گزینه خوبی خواهد بود. از حضورش استقبال می کنم. اما تاکید می کنم که باید به او و سوسیه داد احترام بگذاریم. ببینیم در آینده چه می شود."

این هافبک در مورد شرایط خودش هم صحبت کرد:" از خیلی از لحاظ ها باید بهتر شوم. خیلی جوان هستم. امیدوارم که بهتر شوم اما ذات بازی من مشخص است. 90 دقیقه با تمام وجود تلاش می کنم و می جنگم."

4125