آریا برزگر، فرشته نجات عنایتی در کربلا! (عکس)

آریا برزگر، فرشته نجات عنایتی در کربلا! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - زننده گل تساوی دیرهنگام تیم ملی امید مقابل فلسطین، مهاجمی بود که دوران پرفراز و نشیبی در لیگ بیست‌ودوم سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، درحالی که بازی تیم امید در برابر امیدهای فلسطین در غیرمنتظره‌ترین حالت ممکن رو به پایان بود، در دقیقه ۶+۹۰ آریا برزگر به زیباترین شکل ممکن قفل دروازه حریف را گشود تا شاگردان رضا عنایتی با کسب تساوی در این دیدار، به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

اما زننده گل نجات‌بخش امیدهای ایرانی نامی آشنا در لیگ برتر است. آریا برزگر که پس از عدم توفیق آن‌چنانی در پرسپولیس، راه لژیونر شدن را در پیش گرفت و پس از بازی در تیم‌ کم نام‌ونشان بلاروسی دوباره تصمیم گرفت به لیگ برتر ایران بازگردد.

انتخاب مهاجم ۲۱ ساله برای بازگشت دوباره تراکتور بود. تیمی که برزگر امیدوار بود با درخشش در ترکیب آن، دوباره خود را احیا کرده و به بازیکنی قابل اتکا در فوتبال ایران بدل شود. با این حال بخت با بازیکن شیرازی یار نبود و برزگر پس از اینکه در تراکتور نتوانست موفق باشد در ادامه به نفت مسجدسلیمان پیوست و البته در این تیم هم توفیق چندانی نداشت و به دسته پایین‌تر سقوط کرد ولی پایان فصل ناموفق آریا با حضور در تیم امید برای وی شیرین شد.

گل زیبای برزگر به فلسطین

وی که با تیم امید ایران راهی مسابقات غرب آسیا در عراق شده، در بازی برابر فلسطین به زیباترین شکل ممکن دروازه حریف را گشود تا درست در لحظه‌ای که همه از شکست امیدهای ایرانی ناراحت بودند، ورق برگردد و شاگردان عنایتی به لطف این گل لحظه آخری به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند.

1997