تصویری از بازیکن جدا شده رئال مادرید با پیراهن جدید این تیم

تصویری از بازیکن جدا شده رئال مادرید با پیراهن جدید این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو آسنسیو با به پایان رسیدن فصل 2022/23 از رئال مادرید جدا شد اما او در رونمایی از پیراهن جدید رئال مادرید حضور داشت و عکسی با پیراهن جدید رئال مادرید گرفت.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت پیش از آن که فصل به پایان برسد و آسنسیو از رئال مادرید جدا شود، آدیداس که اسپانسر لباس های رئال مادرید است، از لباس فصل جدید رئال مادرید رونمایی کرد و به این ترتیب مارکو آسنسیو هم در این رونمایی از لباس حضور داشت.

پس از این که فصل 2022/23 به پایان رسید و آسنسیو دیگر قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا نکرد و جدا شد، تصاویر رونمایی از لباس جدید رئال مادرید منتشر شد اما این تصویر مارکو آسنسیو با پیراهن جدید رئال مادرید دیگر در منابع رسمی رئال مادرید منتشر نشد چرا که این وینگر اسپانیایی دیگر بازیکن رئال مادرید نبود.

آسنسیو در حال حاضر 27 سال سن دارد و همچنان می تواند در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشته باشد و باید دید که در نهایت راهی چه تیمی خواهد شد و مقصد بعدی او کجا خواهد بود. آسنسیو از سال 2016 در تیم اصلی رئال مادرید حضور داشت و پس از 7 سال در نهایت تصمیم گرفت که دیگر رئال مادرید را ترک کند/

1471