خوش‌آمدگویی فلورنتینو پرز به بلینگام

خوش‌آمدگویی فلورنتینو پرز به بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید، ورود جود بلینگام را به این باشگاه تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته رئال مادرید رسماً خبر انتقال جود بلینگام با مبلغ 103 میلیون یورو از دورتموند را اعلام کرد. پرز در مراسم معارفه بلینگام گفت: "امروز دوباره روز فوق العاده‌ای برای تمام بازیکنان رئال مادرید است. باید مفتخر باشیم از اینکه این باشگاه چه معنی در سراسر دنیا دارد. داستان ما توسط بازیکنان با استعدادهای مختلف ساخته شده که پیراهن این باشگاه را برتن کرده‌اند. بازیکنانی که مادریدیستا هستند. یکی از بهترین بازیکنان دنیا، امروز به رئال مادرید آمد. او اینجاست، چون خودش می خواست. او با پرستیژ ترین باشگاه دنیا را انتخاب کرد. او توانست بهترین انتخاب را بکند، چون رئال را برگزید."

"جود، من می دانم چه قدر سعی و تلاش کردی تا به تیمی با 14 قهرمانی اروپا بیایی. خوشحالم از اینکه انتخابت، رئال مادرید بود. تو وقتی دیدی ما چگونه برقله اروپا ایستاده‌ایم، عاشق رئال شدی. ما هیچ وقت تسلیم نمی شویم و تو این را فهمیدی."

"سانتیاگو برنابئو منتظر توست. قلب میلیون‌ها مادریدی همراه توست. این نقطه قوت تو خواهد بود تا بتوانی از پس فشار در بازی کردن برای مادرید بربیایی. جود، تو 19 ساله هستی و توانستی به سطحی برسی که همیشه آرزویش را داشتی."

4416