تلاش رییس جمهور فرانسه در جلوگیری از انتقال امباپه به رئال مادرید

تلاش رییس جمهور فرانسه در جلوگیری از انتقال امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه می گوید که تمام تلاشش را برای نگه داشتن کیلیان امباپه در لیگ فرانسه و پاریسن ژرمن انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه که تابستان گذشته قراردادش را تا سال 2024 با پاریسن ژرمن تمدید کرد و به پیشنهاد رئال مادرید جواب منفی داد، حالا با ارسال نامه‎‌ای به سران پی‌اس‌جی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را تا سال 2025 ندارد و این موضوع، ناصر الخلیفی را در وضعیت بدی قرار داد. او نمی خواهد که ستاره‌ای را که برایش 200 میلیون یورو هزینه کرده را در تابستان آینده به صورت رایگان از دست بدهد و بیشتر، دلش نمی خواهد او را به رئال مادرید بفروشد.

امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در تابستان 2022 نیز تلاش کرد تا جلوی رفتن امباپه به رئال مادرید را بگیرد و حالا در مصاحبه‌ای با RMC Sport راجع به شرایط کنونی امباپه گفت: "شاید نتوانم تاثیرگذار باشم، اما سعی و تلاشم را خواهم کرد."

بعد از قطعی شدن رفتن کریم بنزما به الاتحاد، فلورنتینو پرز در تلاش است تا یک مهاجم گلزن و باکیفیت به ترکیب خود اضافه کند و رسانه‌های اسپانیایی از کیلیان امباپه و هری کین به عنوان گزینه‌های اصلی لوس بلانکوس نام می برند. البته پرز چند سالی است که به دنبال جذب امباپه می باشد.

4416