اسپانیا با عبور از ایتالیا فینالیست لیگ ملت‌های اروپا شد

اسپانیا با عبور از ایتالیا فینالیست لیگ ملت‌های اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی اسپانیا و تیم ملی ایتالیا در کشور هلند به مصاف هم رفتند و در این بازی در نهایت تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به این ترتیب راهی فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی کرواسی موفق شده بود با نتیجه چهار بر دو از سد تیم ملی هلند بگذرد و به این ترتیب راهی فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا شود. اکنون تیم ملی اسپانیا هم از سد تیم ملی ایتالیا گذشته است و به این ترتیب خودش را به فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا رسانده است و در فینال شاهد تقابل تیم ملی اسپانیا و تیم ملی کرواسی خواهیم بود.

در این بازی گل اول تیم ملی اسپانیا را جرمی پینو در دقیقه سوم به ثمر رساند. اما در قیقه 11 بازی چیرو ایموبیله موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند و به این ترتیب بازی یک بر یک مساوی شد. 

گل دوم و پیروزی بخش تیم ملی اسپانیا در دقیقه 88 به ثمر رسید. خوسلو، مهاجمی که در آستانه پیوستن به رئال مادرید است موفق شد گل پیروزی اسپانیا را به ثمر برساند و به این ترتیب تیمش را به فینال رساند.

تماشای خلاصه بازی اسپانیا 2-1 ایتالیا

1470