روزی‌طلب: کل لیگ گفتند حرکت حسینی ایراد داشت/ محمود فکری یکی از مربیان خیلی بزرگ است

روزی‌طلب: کل لیگ گفتند حرکت حسینی ایراد داشت/ محمود فکری یکی از مربیان خیلی بزرگ است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال هوادار تأکید کرد مقابل هر کسی که بخواهد به مجموعه هوادار بی‌احترامی کند، می‌ایستد.

به گزارش فوتبالی، سپهر روزی‌طلب در حاشیه نخستین تمرین هوادار برای فصل جدید اظهار داشت: با کادر جدید امروز در رختکن صحبت کردیم. امیدواریم که همه با هم متحد شویم و نتیجه‌ای بهتر از سال قبل کسب کنیم و رتبه‌ای بالاتر به دست بیاوریم و در جام حذفی هم به فینال برسیم. امیدوارم با همت بچه‌ها و تلاش کادر فنی به این مهم دست پیدا کنیم.

وی درباره استوری که بعد از بازی با استقلال و گل سیدحسین حسینی منتشر کرد و اینکه نگران این نیست که حاشیه‌ها در لیگ آینده هم وجود داشته باشد، گفت: سیدحسین حسینی دروازه‌بان خوبی است و در دو فصل گذشته هم کیفیت خودش را نشان داد و استقلال بدون باخت قهرمان شد، اما آن کاری که این بازیکن کرد کار بدی بود و همه ایران این موضوع را تأیید کردند. هر کسی بخواهد به مجموعه ما بی‌احترامی کند مطمئنا من نفر اول هستم که جلوی او می‌ایستم. حسین حسینی و بزرگتر از او هم باشد من جلویش می‌ایستم. واکنش من صددرصد درست بود.

هافبک تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از استوری‌اش باشگاه واکنش نشان داد، تصریح کرد: باشگاه هیچ واکنشی نشان نداد و اگر این کار انجام می‌شد من را باید از تمرین ممنوع و جریمه می‌کردند. شایعه شد که ساکت الهامی من را جریمه کرده است، ولی من هر بازی فیکس تیم بودم و نمی‌دانم این مسائل از کجا درآمده بود! هیچ اتفاقی نیفتاده بود و من با قدرت کارم را می‌کردم. همه دیدند که کل لیگ گفتند آن حرکت ایراد داشت.

روزی‌طلب در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند چنین واکنش‌هایی باعث شود آینده فوتبالی‌اش را به خطر بیفتد، یادآور شد: من پنج سال است که در هوادار بازی می‌کنم و قدیمی‌ترین بازیکن تیم هستم. من از این باشگاه برای خانواده‌ام نان می‌برم. قطعاً هر کسی بخواهد به تیم هوادار بی‌احترامی کند من جلویش می‌ایستم. من حرف را انداختم وسط هر کسی می‌خواهد هر برداشتی داشته باشد! من حسینی را ببینم صد درصد پیش او می‌روم و بغلش هم می‌کند، چون در آن مقطع حرکتی انجام داد و به شخصیت تیم ما برخورد، من مجبور به آن حرکت شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط هوادار را با محمود فکری در فصل پیش رو چطور می‌بیند، خاطر نشان کرد: محمود فکری یکی از مربیان خیلی بزرگ است و تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که مانند زمان نیکبخت، عنایتی و ساکت الهامی تلاش کنیم، تا هوادار با فکری هم نتیجه خوبی بگیرد. از او هم توقع داریم که تمام تلاشش را انجام دهد تا جایگاه هوادار نسبت به سال قبل ارتقا دهد.

2636