پاری سن ژرمن به دنبال جانشین امباپه

پاری سن ژرمن به دنبال جانشین امباپه

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن بازیکن مناسب برای جانشینی کیلیان امباپه را پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، امباپه در میان گمانه زنی های بسیاری که درباره آینده اش وجود دارد با چندین باشگاه انگلیسی در ارتباط بوده است. ستاره فرانسوی این هفته باشگاه پی اس جی را از عدم تمایل خود برای تمدید قراردادش مطلع کرد، قراردادی که در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. در حالی که بندی برای افزایش مدت قرارداد برای 12 ماه بیش‌تر وجود دارد، امباپه قصدی برای فعال سازی این بند ندارد و این تصمیم او باشگاه فرانسوی را خشمگین ساخته است. رویارویی با احتمال از دست دادن رایگان او در تابستان آینده پاری سن زرمن را به این فکر وا داشته تا در صورتی که امباپه قراردادش را با این تیم تمدید نکند این مهاجم 24 ساله را بفروشد، در حالی که مدت هاست به رئال مادرید لینک می‌شود. 

حالا طبق گزارش ها پاری سن ژرمن گونزالو راموس مهاجم بنفیکا را به عنوان جانشین امباپه در صدر لیست اهداف نقل و انتقالاتی خود قرار داده است. این مهاجم پرتغالی فصل پیش به بنفیکا پیوست و موفق شد تا 27 گل و 12 پاس گل را با پیراهن بنفیکا به ثمر برساند.

پاری سن ژرمن در حال حاضر در تلاش برای ایجاد تغییری اساسی در ترکیب خود است و چندین باشگاه نیز برای جذب نیمار با این تیم ارتباط گرفته اند. با جدایی مسی و در صورت رفتن نیمار و امباپه مثلث هجومی ترسناکی که آن‌طور که انتظار می‌رفت در ترکیب این تیم موثر نبود، برای همیشه از بین می‌رود.

2102