ترکیب آرژانتین مقابل استرالیا با حضور مسی

ترکیب آرژانتین مقابل استرالیا با حضور مسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در رده ملی از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) به وقت ایران به مصاف تیم ملی استرالیا می رود و باید دید که در این بازی چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی اوضاع بسیار خوبی را در سال های اخیر داشته است به طوری که آرژانتینی ها توانستند قهرمان کوپا آمه ریکا 2021، فینالیسیما و همچنین جام جهانی 2022 قطر شوند و همچنان هم چالش های جدیدی را پیش رو دارند و ممکن است در سال های آینده باز هم قهرمانی هایی مثل قهرمانی در کوپا آمه ریکا را تجربه کنند.

تیم ملی آرژانتین اکنون در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی استرالیا می رود. بازی آرژانتین - استرالیا یادآورد مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر است چرا که در آن مرحله هم تیم ملی آرژانتین و تیم ملی استرالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن بازی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. لیونل مسی در آن بازی یک گل دیدنی به ثمر رساند.

ترکیب آرژانتین مقابل استرالیا به این شرح است: امیلیانو مارتینز، مولینا، رومرو، اوتامندی، آکنیا، انزو فرناندز، دی پائول، مک آلیستر، دی ماریا، نیکو گونزالس، لیونل مسی.

1470