سوال روز؛ مقصد سیامک نعمتی کجاست؟

سوال روز؛ مقصد سیامک نعمتی کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک شماره 88 پرسپولیس هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد یکی از خروجی‌های قطعی قرمزها در تابستان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی بعد از فصل کابوس‌واری که با پرسپولیس داشت (کمتر از 400 دقیقه بازی در ترکیب پرسپولیس)، پس از بازگشت به ایران قرار است در جلسه مشترک با رضا درویش وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص کند.

سیامک که در ابتدای فصل با تصمیم یحیی گل‌محمدی قرارداد دو ساله و جدیدی با قرمزها امضا کرد، در فصل جاری حداقل حضور را در ترکیب این تیم داشته و حتی در 5 بازی آخر پرسپولیس جایی در لیست 20 نفره یحیی نداشت و حالا به در خروجی تیمش نزدیک شده است.

این هافبک قرمزها در نیم فصل نیز در لیست مازاد پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت قرارداد او با سرخپوشان و عدم توافق بر سر نحوه جدایی باعث شد تا سیامک به لیست قرمزها برگردد و حداقل تا پایان فصل در جمع شاگردان یحیی ماندنی شود. 

گفته می‌شود سیامک نعمتی از تراکتور، گل‌گهر سیرجان، فولاد و نساجی پیشنهادهایی دریافت کرده اما شاید بعد از تراکتور اولویت او حضور در تیمی باشد که تمرینات آن در تهران برگزار می‌شود.

البته که این شایعه هم درباره نعمتی منتشر شده که تراکتور به دنبال اوست و شاید این بازیکن راهی تبریز شود.

7655