ابراز علاقه مهاجم تیم ملی برزیل به رئال مادرید

ابراز علاقه مهاجم تیم ملی برزیل به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از رفتن بنزما به خرید در خط حمله نیاز دارد. قیمت بالای هری کین خرید این بازیکن را دشوار کرده است و شایعات ضد و نقیضی در مورد جذب امباپه وجود دارد و در این شرایط ریچارلیسون مهاجم تیم ملی برزیل و تاتنهام از فرصت استفاده کرده تا نظر سفیدپوشان مادریدی را به خود جلب کند.

به گزارش فوتبالی، ریچارلیسون این روزها در اردوی تیم ملی برزیل خودش را برای دو بازی دوستانه مقابل گینه و سنگال اماده می کند. تاتنهام  برای خرید این بازیکن از اورتون در تابستان گذشته 58 میلیون یورو پرداخت اما ریچارلیسون فصل خوبی نداشت. با این وجود، بازیکن برزیلی رویای پیوستن به رئال مادرید را در سر می پروراند.

ریچارلیسون در اردوی تیم ملی برزیل گفت :"رئال مادرید؟ هر بازیکنی دوست دارد که در آن جا بازی کند. بهترین باشگاه دنیا هستند. البته با تاتنهام قرارداد دارم و باید ثابت کنم که چرا مبلغ بالایی را برای خرید من پرداخته اند. امسال در سطح خوبی نبودم و مصدومیت هایی داشتم اما رویای هر بازیکنی پیوستن به رئال مادرید است. البته پیش از آن باید ارزشهایم را در تاتنهام ثابت کنم.  آنچلوتی؟ در اورتون دوستی فوق العاده ای را تشکیل دادیم که هرگز آن را فراموش نمی کنیم. اگر به تیم ملی برزیل ملحق شود، قطعا خیلی کمک خواهد کرد. حضورش در اورتون خیلی موثر بود و به من خیلی کمک کرد. او را همچون پدر خودم می دانم."

4125