اعتراف کاپیتان لیورپول درباره 3گانه منچسترسیتی

اعتراف کاپیتان لیورپول درباره 3گانه منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول فاش کرد که اصلاً جشن قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا نکرد و سعی کرد از آن چشم پوشی کند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی یک فصل بی نظیر و فراموش نشدنی تجربه کرد. آن‌ها توانستند در این فصل با غلبه بر آرسنال و منچستریونایتد، قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی شوند و در روز شنبه نیز، با پیروزی یک بر صفر مقابل اینتر، برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان چمپیونزلیگ و فاتح 3گانه شدند. 

به نقل از دیلی میل، لیورپول فصل گذشته می توانست چهارگانه را فتح کند، اما آن‌ها لیگ برتر را به منچسترسیتی واگذار کردند و لیگ قهرمانان اروپا را به رئال مادرید. کاپیتان لیورپول به تاک اسپورت گفت: "صادقانه بگویم، چیز زیادی از بازی و جشن قهرمانی سیتی ندیدم. سعی کردم تا از آن دور بمانم. بازیکنان سیتی واقعا دارند از زندگی لذت می برند. آن‌ها فصل فوق العاده‌ای داشته‌اند و در حقیقت، با شایستگی و لیاقت به تمام جام‌های ممکن رسیدند. می بینید که در چند روز گذشته چه قدر در خیابان‌ها جشن گرفته‌اند و می توانم تصور کنم که چه احساساتی دارند. آن‌ها بهترین روزهای زندگی‌شان را تجربه می کنند. امیدوارم در فصل آینده ما نیز به لیورپول همیشگی بازگردیم و عناوین زیادی فتح کنیم."

4416