تمرین نوجوانان در زمین شماره یک ورزشگاه پاتوم تانی/ اجرای برنامه های کادر فنی پیش از دیدار مقابل افغانستان

تمرین نوجوانان در زمین شماره یک ورزشگاه پاتوم تانی/ اجرای برنامه های کادر فنی پیش از دیدار مقابل افغانستان

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امشب تیم ملی فوتبال نوجوانان به دلیل عدم تسلط راننده اتوبوس تیم ملی به مسیر ورزشگاه‌ها با تاخیر نسبتا زیادی آغاز شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پیش از آغاز تمرین راهی ورزشگاه اصلی مسابقات اول و دوم خود در جام ملتهای آسیا شد تا وضعیت ورزشگاه و چمن آن را مورد بررسی قرار بدهد.

*به دلیل عدم تسلط راننده اتوبوس و نماینده همراه کنفدراسیون فوتبال آسیا، نوجوانان کشورمان حدود ۴۰ دقیقه دیرتر به محل برگزاری تمرین رسیدند.

*این نوبت تمرینی از ساعت ۲۰:۴۰ به وقت محلی در زمین تمرین شماره یک ورزشگاه پاتوم تانی آغاز شد که از وضعیت چمن بسیار مطلوبی برخورد بود و بازی سوم ایران در مرحله گروهی مقابل کره‌جنوبی و همچنین بازی فینال این دوره در زمین اصلی این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

*پانزده دقیقه ابتدایی این تمرین برای پوشش خبری آزاد بود.

*بازیکنان پانزده دقیقه ابتدایی را به کشش و گرم کردن با توپ پرداختند.

*در ادامه بازیکنان در قالب دو‌ تیم، استراتژی بازی را به اجرا گذاشتند که مطابق با آخرین آنالیز انجام شده از تیم افغانستان بود و راه‌های گلزنی مورد تمرین قرار گرفت.

*این نوبت تمرینی پس از یک ساعت به پایان رسید.

*پس از پایان تمرین حسین عبدی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و اصول مربوط به بازی در قالب یک تیم واحد و اهداف پیش‌رو را برای بازیکنان بازتشریح کرد.

2636