چراغ سبز هافبک بایرن مونیخ به تیم‌های انگلیسی

چراغ سبز هافبک بایرن مونیخ به تیم‌های انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - رایان گراونبرخ هافبک هلندی بایرن مونیخ می گوید که دوست دارد بیشتر در ترکیب اصلی قرار بگیرد و اگر این مشکلش حل نشود، مجبور به جدایی از باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، رایان گراونبرخ پس از چند فصل درخشان در آژاکس آمستردام، توجه تیم‌های بزرگ انگلیسی و اروپایی را به خودش جلب کرد و در نهایت، در تابستان 2022، این بایرن مونیخ بود که توانست او را به خدمت بگیرد و قراردادی 5 ساله تا 2027 امضا کند. اما گراونبرخ از نظر فردی اصلاً فصل خوبی را در آلیانتس آرنا سپری نکرد و بیشتر مواقع از روی نیمکت به تماشای بازی‌ها می پرداخت. حالا تیم‌هایی همچون لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و فولام به دنبال جذب او هستند.

گراونبرخ به تلگراف هلند گفت: "می خواهم بیشتر بازی کنم... ترجیحاً در بایرن مونیخ. در غیر این صورت می خواهم به باشگاهی بروم که به من اجازه بازی کردن بدهد و این را تضمین کند. نقشه من همین است. نمی خواهم یک فصل دیگر مثل این فصل را تجربه کنم. با توماس توخل صحبت خواهم کرد و فکر کنم در هفته‌های آتی، یک جلسه خواهیم داشت تا ببینم نظرش درباره من چیست و در پروژه او و باشگاه چه نقشی خواهم داشت. ایجنتم گفته چند باشگاه به من علاقه‌مند هستند."

4416