رسمی؛ ستاره سابق لیورپول به برایتون پیوست

رسمی؛ ستاره سابق لیورپول به برایتون پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – جیمز میلنر بازیکن 37 ساله سابق لیورپول با قرارادادی یک ساله همراه با گزینه تمدید برای 12 ماه دیگر به تیم برایتون پیوست.

به گزارش فوتبالی، برایتون جذب جیمز میلنر بازیکن لیورپول را طی قراردادی رایگان اعلام کرد. این بازیکن با تجربه بر سر قراردادی 1 ساله که قابلیت تمدید برای 12 ماه بیشتر را دارد با تیم برایتون به توافق رسیده است. روبرتو دی زربی سرمربی برایتون در مصاحبه با سایت باشگاه درباره این انتقال گفت:" بسیار خوش حالم تا به جیمز برای انتقال به برایتون خوش آمد بگویم. اضافه شدن او به تیم ما بسیار خوب خواهد بود و مطمئنم که او به ما در راه رسیدن به سطحی حتی بالاتر از حال حاضر کمک خواهد کرد."

میلنر که بین سال های 2009 و 2016 61 بار با پیراهن سهشیر‌ها به میدان رفته بود، دوران حرفه ای خود را با تیم لیدز آغاز کرد و برای تیم های نیوکاسل، استون ویلا و منچستر سیتی نیز به میدان رفت. این بازیکن 37 ساله طی دوران 8 ساله حضور خود در تیم لیورپول موفق شد تا پریمیرلیگ، چمپیونزلیگ، اف ای کاپ و کارابائو کاپ را همراه این تیم کسب کند. او در پی انقضا قراردادش با تیم لیورپول در 30 ژوئن به تیم برایتون اضافه خواهد شد و با توجه به حضور تیم دی زربی در مسابقات لیگ اروپا فصل آینده تجربه را به ترکیب این تیم اضافه خواهد کرد.

2102