اسطوره بارسلونا به فکر رفتن به لیگ برتر انگلیس

اسطوره بارسلونا به فکر رفتن به لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا ستاره سابق بارسلونا معتقد است که با وجدانی پاک از این باشگاه کاتالانی خارج می شود مطمئن است که او یک مشکل بزرگ برای ژاوی نبوده و همچنین دوست دارد که به لیگ برتر انگلیس برود.

به گزارش فوتبالی، چند هفته قبل، بلوگرانا رسماً اعلام کرد که جوردی آلبا در تابستان امسال پس از 11 فصل حضور در نیوکمپ، از جمع آن‌ها جدا خواهد شد. آلبا یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد داشت اما به دوران درخشان و موفق خود در نیوکمپ خاتمه بخشید آن هم در حالی که هنوز در مورد مقصد آینده اش تصمیمی نگرفته و مشتری خاصی هم ندارد.

به نقل از سایت گل، مدافع چپ اسپانیایی هنوز به لاروخا دعوت می شود و در لیست این تیم برای بازی با ایتالیا حضور دارد. او به گاردین گفت: "من نقطه ضعف بارسلونا بودم؟ زمان‌هایی بود که اشتباه می کردم و می توانستم یک سری از کارها را انجام ندهم، حرف‌هایی زدم که شاید بهتر بود نمی زدم و به خاطر چنین رفتاری مورد انتقاد قرار گرفتم. طبیعی است. همه شما را دوست ندارند. همیشه گفتم که مشکل بارسا، جوردی آلبا نیست. من وجدانی پاک داشتم و به نظرم کارهای درستی انجام دادم. به باشگاه هر لحظه کمک کردم."

"با برخی از هم تیمی‌های در اسپانیا راجع به اتمسفر لیگ برتر انگلیس حرف می زنم و آن‌ها چیزهای خوبی راجع به آنجا می گویند. همیشه این فکر را داشتم که یک روز به انگلیس بروم، اما همیشه روی بارسا و اسپانیا تمرکز کرده بودم."

4416